Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Αρχείο Άρθρων Runner

Εδώ και μερικά τεύχη, γράφω στο περιοδικό Runner με τη σοβαρότητα και την επαγγελματικότητα που πάντα με διακρίνει. Το αποτέλεσμα είναι άκρως διασκεδαστικό και εποικοδομητικό, καθώς πρώτον έχω πετύχει κόσμο σε αγώνες που διαβάζει τα άρθρα μου (γιούπι) και δεύτερον κάνω ελαφρώς ρεζίλι τους συναθλητές μου που κάνουν αστεία πράγματα, τους φίλους μου και γενικά τους κοντινούς μου ανθρώπους, πανελλαδικά (είναι άλλωστε περιοδικό με πανελλαδική εμβέλεια, τα είπαμε να μην τα ξαναλέμε).

Το μόνο αρνητικό της υπόθεσης, είναι ότι βάζω λίγο στην άκρη την ανανέωση του blog μου καθώς χρησιμοποιώ όλη τη δημιουργικότητα μου στο να γράφω αυτά τα καταπληκτικά άρθρα. Γι αυτό το λόγο, λέω σήμερα να εγκαινιάσω μια νέα κατηγορία η οποία λέγεται “Άρθρα Runner Magazine” ώστε να μπορείτε κι εσείς οι online φίλοι να τα διαβάζετε…. Με μία χ καθυστέρηση βέβαια, αν καίγεστε τρέξτε στο περίπτερο! :-p

Καλό διάβασμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: