Δευτέρα, Ιουνίου 18, 2007

1st Runner's Festival


Χθες το βράδυ πήρα μέρος στο 1st Runner's Festival. Τι είναι αυτό; Μια γιορτή ουσιαστικά, στην οποία πηγαίνει όποιος ενδιαφέρεται για το τρέξιμο και μπορεί να τρέξει συγκεκριμένη απόσταση, χρονομετρημένη με ακρίβεια…

Ο «αγώνας» είναι εντός σταδίου και ο κάθε συμμετέχοντας μπορούσε να διαλέξει αν θα τρέξει 1.000 μέτρα, 5.000 μέτρα, 10.000 μέτρα ή σκυταλοδρομία 4x1.000 μέτρα…

Εγώ βέβαια ως απείθαρχη και άτομο που βαριέται να τρέχει μέσα στο στάδιο, δήλωσα τα 10 km γιατί θεώρησα ότι είναι μια καλή προπόνηση πριν το μαραθώνιο του Ολύμπου γιατί αν δεν τρέξω σε κανά βουνό ή σε κανά δρόμο, στα 40 λεπτά βαριέμαι στο στάδιο και σταματάω…

Τι κάνεις όμως όταν τρέχεις επί μία ώρα (τόσο μου παίρνουν τα 10 χλμ και δε θέλω σχόλια!!!) γύρω γύρω; Σκέφτεσαι τι post θα γράψεις την επόμενη μέρα στο blog σου; Όντως, αλλά όχι μόνο. Ακολουθεί λοιπόν μια καταγραφή του τι σκέφτομαι εγώ και την αφιερώνω με όλη μου την αγάπη στο φίλο μου, που και βαριέται το τρέξιμο απίστευτα και είναι πάντα εκεί και με περιμένει να τελειώσω…:-)

1ος γύρος
Χμμμ καλά αρχίσαμε, αλλά με τσιμπάει η σπλήνα μου...
2ος γύρος
Ουπς – Χριστίνα κρατήσου στη δεύτερη διαδρομή σε περνάνε ήδη οι πρώτοι ...
3ος γύρος
Ρε γμτ τη σπλήνα μου…. Καλά να πάθω κι εγώ και η λαιμαργία μου – τι το ήθελα το ενεργειακό ποτό πριν τον αγώνα; Το νερό δε μου κάνε – ηλίθια λαίμαργη πότε θα μάθεις;
4ος γύρος
Αυτός δε με είχε περάσει και πριν; Συγγνώμη πόσους γύρους μου έχει ρίξει ήδη;
5ος γύρος
Καλά βγήκε το φεγγάρι! Τέλειο! Έχουν μεγαλώσει και οι μέρες πλησιάζουμε στη μεγαλύτερη μέρα του καλοκαιριού… Στις 22 δεν είναι αυτό; Και μετά μικραίνουν πάλι.. Στο μαραθώνιο του Ολύμπου θα έχουμε φως ακόμα όταν τερματίζω.. ευτυχώς γιατί αλλιώς θα με ψάχνουν… μπαταρίες έχω στο φακό κεφαλής μου;;;
6ος γύρος
Τώρα εγώ μπερδεύτηκα… είμαι στον 10 γύρο ή ακόμα;
7ος γύρος
Φτου… στον έβδομο είμαι ακόμα… και μου έχει πάρει ήδη τόση ώρα; Καλά ούτε του χρόνου δεν τελειώνω…
8ος γύρος
Και αυτή η σπλήνα… ρε μήπως κάνω κάτι λάθος;;;
9ος γύρος
Δε μπορεί – το γεγονός ότι είμαι η μόνη που τρέχει στην εξωτερική διαδρομή πρέπει να παίζει κάποιο ρόλο…έτσι δεν είναι; Οπότε οι δέκα γύροι που μου έχουν ήδη ρίξει οι άλλοι ουσιαστικά δεν είναι δέκα… είναι 9,95… :-)
10ος γύρος
Ωχ ο Λάζαρος! Γεια Λάζαρε! Τα λέμε μετά γιατί μου έχει βγει η γλώσσα…
11ος γύρος
Σιγά ρε φίλε! Τι φτύνεις! Είμαι από πίσω σου και έχω γίνει και από μόνη μου μούσκεμα … δε χρειάζομαι βοήθεια…
12ος γύρος
Τώρα εγώ δίψασα.. να πιω νερό; Τι αριθμό είπαν στην κλήρωση; 223 ή 323;;; δε μπορεί τόσα δώρα κληρώνουν… μια δωροεπιταγή και για μένα παρακαλώ!!!! Ε παιδιάαααα κι εμείς θέλουμε δώρα που τρέχουμε!!!
13ος γύρος
Καλά τι πλάκα που έχουν τα μικρά που τρέχουν δίπλα στο μπαμπά τους…
14ος γύρος
Τι ώρα είναι το ραντεβού αύριο; Το κουστούμι μου είναι εντάξει; Θα έχει και καύσωνα και θα σκάσω μέχρι να φτάσω στο γραφείο…
15ος
Ούπς πάλι αυτός; Καλά δεν τερμάτισε ακόμα;
16ος
Δε μπορεί πρέπει να έχουμε φτάσει στη μέση….
17ος
Πάντως το πόδι μου καλά είναι. Δεν τραβάει η τενοντίτιδα… είναι τελικά πολύ καλά αυτά τα παπούτσια…
18ος
Α να ο Αλέξανδρος με το ισοτονικό… να πιώ; Μπα... Άστο είναι που είναι η σπλήνα… θα γίνει ακόμα χειρότερα…
19ος
Κοίτα να δεις! Κάποιος σταμάτησε! Μπορεί να πηγαίνω αργά αλλά είμαι σταθερή η κυρία…! ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;;;;;; ΑΛΛΟΙ ΕΞΙ;;;; ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙ;;;;;
20ος
Καλά δε τη βγάζω έχω κορακιάσει κάτσε να πάρω το ισοτονικό από το παιδί… φτου… κλειστό είναι;;; Που να το ανοίξω ρε καλέ μου τα χέρια μου είναι μούσκεμα… κάτσε να το δαγκώσω… σκ*τ* δεν ανοίγει.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΤΗΣ ΔΙΨΑΣ!! Α όχι εντάξει άνοιξε…
21ος
Τελικά έχει τρελό γέλιο το τρέξιμο… ιδίως όταν είμαι τελευταία…. Άσε που όλοι κοπελιά με φωνάζουν…. Χαλάλι τα φετινά μου γενέθλια… (Σημείωση του μεταφραστή: έχουν αρχίσει και συγκεντρώνονται οι δρομείς της επόμενης σειράς και φεύγουν αυτοί της πρώτης οπότε όλοι κάτι μου λένε – μπράβο κοπελιά, έτσι κοπελιά – λίγο ακόμα κοπελιά κλπ κλπ)
22ος
Άλλοι τρεις, άλλοι τρείς, άλλοι τρεις, άλλοι τρεις, άλλοι δυόμιση, άλλοι δυόμιση άλλοι δυόμιση…
23ος
Καλά μόνη μου έχω μείνει; Ά πάλι καλά υπάρχει άλλος ένας…
24ος
Εεεεεε μην κάνετε την εκκίνηση ακόμα… είμαι κι εγώ εδώ… Α εντάξει το λένε στα μικρόφωνα ότι θα με περιμένουν…. Ρε την τελευταία αθλήτρια και χειροκροτήστε την τελευταία αθλήτρια… Κάντε καμία πλάκα και πείτε και όνομα να μην ξανάρθει ποτέ ο Αλέξανδρος σε αγώνα…
25ος
Μήπως να επιταχύνω για να κάνω το μεγάλο comeback…μπα… άστο μωρέ θα τους κομπλεξάρω…καλά η Μαρία δεν έχει φύγει ακόμα; Πλάκα κάνεις!!! Τελικά έχω τρομερούς φίλους! Ουφ η γλώσσα μου βγήκε… καλά πάνω από ώρα έκανα;;;;; Μια χαρά πάμε… να δω στις πόσες ώρες θα τελειώσω στον Όλυμπο…… 8-)

5 σχόλια:

Alexander Diakomanolis είπε...

Θα σου φτιάξω ένα σύστημα για να κανείς posts ενώ τρέχεις! Έτσι θα ξέρουμε τι σκέφτεσαι live ;-)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε...

Χριστίνα και εγώ περίμενα να κάνω κάτω από 50 λεπτά και τερματίσαμε σχεδόν μαζί σαν να κάναμε 11 χιλιόμετρα, μάλλον η ζέστη θα φταίει.
Αν θα πάς στον Όλυμπο καλή επιτυχία και κουράγιο ,να περιμένεις περίπου ότι σε δυσκολία είναι σαν δύο μαραθωνίους αλλά το τοπίο είναι υπέροχο και η εμπειρία εκπληκτική , θέλησα και εγώ να λάβω μέρος με έναν φίλο μου αλλά ευτυχώς ήταν αργά είχαν κλείσει οι θέσεις .
Περιμένω κείμενο από την περιπέτεια αυτή .

Unknown είπε...

Κι εγώ ελπίζω να φταίει η ζέστη γιατί έχω αρχίσει κι αγχώνομαι λίγο! Ναι θα πάω στον Όλυμπο και όλοι μου λένε αυτό που λες κι εσύ -σε δυσκολία σα δύο μαραθωνίους, αλλά απίστευτη εμπειρία... για την ώρα με προβληματίζει τι θα φορέσω -πόσο γυναίκα είμαι - μακρύ ή κοντό κολάν;;; :-)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε...

Η ζέστη είναι δεδομένη -άρα κοντό – αλλά αν το μακρύ προστατεύει τα γόνατα τότε…
Καλή σου επιτυχία

Unknown είπε...

Φυσικά και οι φίλοι σου σε αγαπάνε πολύ!!!!Ωραίο το κείμενο.Καλή επιτυχία μέσα από την σπλήνα μου!!!!!